با مشارکت انتشارات پژوهشگاه؛

«مرکز جامع کتاب‌های رسانه‌ای» آغاز به‌کار کرد

 «مرکز جامع کتاب‌های رسانه‌ای» آغاز به‌کار کرد

«مرکز جامع کتاب‌های رسانه‌ای» با مشارکت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و ۱۰ ناشر فعال دیگر در حوزه رسانه، همزمان با روز خبرنگار در محل نمایشگاه و فروشگاه انتشارات فارس آغاز به کار کرد. 

بنا به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نقل از باشگاه خبرنگاران توانا، انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات، انتشارات جام جم، همشهری، ثانیه، سیمای شرق، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه(کانون اندیشه جوان)، نسل روشن و فرمهر، انتشارات پژوهشکده مطالعات راهبردی و ابرار معاصر محصولات رسانه‌ای خود را در این مرکز عرضه کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی کتاب‌های مختلف حوزه رسانه، اینجا کلیک کنند.


امکان خرید حضوری این کتاب ها نیز با مراجعه به انتشارات فارس به نشانی خیابان انقلاب، روبه روی دانشگاه تهران، بعد از خیابان فخررازی، مجتمع پارسا، شماره ۱۳ فراهم است.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید