پژوهشکده ارتباطات بررسی می‌کند:

عملکرد رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در رویدادهای اخیر

در دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی
عملکرد رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در رویدادهای اخیر

نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «عملکرد  رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در رویدادهای اخیر» با سخنرانی محمد خُدادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدحسین آزادی، پژوهشگر و مدرس ارتباطات از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در حاشیه دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌‏شود.

در این مجموعه نشست‌ها، موضوعاتی از قبیل ابعاد و تکنیک‌های جنگ روانی و پروپاگاندا در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه در رویدادهای اخیر، ابعاد جنگ هیبریدی و شناختی در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه و احیاء اعتماد و مرجعیت رسانه‌ای در مقابله با رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


دبیری این نشست را که به صورت حضوری در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود، حسین حسنی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و رئیس پژوهشکده ارتباطات بر عهده خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست، می‌توانند به باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶ مراجعه و یا به‌صورت برخط در این برنامه شرکت نمایند.

نشانی برخط برنامه:

https://www.skyroom.online/ch/ricac/research

و

 https://www.aparat.com/ricac/live

دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکر فرهنگ‌پژوهی کشور همزمان با هفته پژوهش از ۱۹ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با مشارکت بیش از سیزده مرکز فرهنگ‌پژوه و با تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصد در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی و نیز نمایش مستندهای پژوهشی برگزار می‌شود. باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر واقع است.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید