کتاب «نظریه هنجار رسانه برای رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران» نقد می‌شود

کتاب «نظریه هنجار رسانه برای رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران» نقد می‌شود

کتاب «نظریه هنجاری مقبول مشروع: نظریه هنجار رسانه برای رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران» نقد می‌شود.

کتاب «نظریه هنجاری مقبول مشروع: نظریه هنجار رسانه برای رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران» تالیف مشترک حسن خجسته و ظهیر احمدی، چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور امیدعلی مسعودی و محمدقلی میناوند نقد و بررسی می‌‏شود.

در این اثر، نویسندگان تلاش کرده‌اند تا با توجه به بافت شکل‌گیری نظریه‌های هنجاری رسانه‌ها و نیز خوانشی مختصر از آن‌ها و مطالعه تطبیقی و تحلیلی، نظریه مدنظر خود را برای سازمان رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد کنند که به نوبۀ خود دارای ویژگی‌های خاص و در برخی موارد منحصر به فرد خواهد بود. نویسندگان معتقدند این نظریه براساس شاخصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه ایران در حوزه رسانه، پیشنهاد شده و می‌تواند رقیبی برای نظریه‌های غیر بومی باشد و در کنار نظریه‌های کلاسیک قرار گیرد. این نظریه همچنین می‌تواند علاوه بر عرضه به حوزه تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر رسانه، به حوزۀ آکادمیک و علمی نیز پیشنهاد و عرضه شود.


دبیری این نشست را که به صورت حضوری در پژوهشگاه برگزار می‌شود، حسین حسنی (عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) بر عهده دارد.

تصویر این نشست از طریق نشانی زیر قابل مشاهده است:

https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication

این برنامه همچنین از طریق صفحه اینستاگرام پژوهشگاه به نشانی  ricac.pub@  پخش خواهد شد.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید