گزارش استانی «مصرف کالاهای فرهنگی» در اختیار مدیران ارشاد استان‌ها قرار گرفت

گزارش استانی «مصرف کالاهای فرهنگی» در اختیار مدیران ارشاد استان‌ها قرار گرفت

گزارش استانی موج سوم پیمایش ملی «مصرف کالاهای فرهنگی در ایران»، در اختیار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها قرار گرفت.

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، گزارش استانی موج سوم پیمایش ملی «مصرف کالاهای فرهنگی در ایران» با هدف دسترسی مدیران و پژوهشگران استانی به یافته‌ای این طرح ملی در اختیار ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها قرار گرفت.

 این گزارش‌ها، دستاورد موج سوم پیمایش ملی «مصرف کالاهای فرهنگی در ایران» است که با تعداد ۱۵.۵۰۰ نفر از افراد بالای ۱۵ سال ساکن شهر و روستا در ۳۱ مرکز استان، ۸۵ شهر (غیر مرکز استان) و ۵۰۰ روستا در سال ۱۳۹۸ اجرا شده است.

این گزارش‌ها، به این سه پرسش پاسخ می‌دهند: ۱. شهروندان استان چه «فعالیت‌های فرهنگی» انجام می‌دهند و به چه میزان؟ ۲.شهروندان استان چه «کالاهای فرهنگی» مصرف می‌کنند و به چه میزان؟ و ۳. شهروندان استان در روزهای عادی و تعطیل، چه میزان اوقات فراغت دارند و آن را چگونه می‌گذرانند؟


گفتنی‌ست تاکنون گزارش استانی مصرف کالاهای فرهنگی ۱۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، همدان و یزد منتشر شده است. گزارش متعلق به ۱۷ استان دیگر در دست اقدام است و به زودی منتشر خواهند شد.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید