در پنجمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ:

راهبردهای نوین فرهنگی و ارتباطی صنعت چاپ بررسی می‌شود

راهبردهای نوین فرهنگی و ارتباطی صنعت چاپ بررسی می‌شود

همزمان با پنجمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ، نشست تخصصی «شناسایی راهبردها و کارکردهای نوین فرهنگی و ارتباطی صنعت چاپ» روز دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات برگزار می‌شود.

این نشست که به همت انجمن علمی فناوری چاپ ایران و با همکاری دانشگاه‌ها، نهادها و مراکز مرتبط با صنعت چاپ برگزار می‌شود، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و خلاءهای موجود در صنعت چاپ با هدف حمایت از تولید ملی و نیز راهبردها و کارکردهای نوین فرهنگی و ارتباطی این صنعت بررسی خواهد شد.

گفتنی است نخستین نشست علمی و تخصصی روز شنبه ۹ شهریور ۹۸با عنوان «نقش علوم و فناوری‌های نوین چاپ در انقلاب چهارم صنعتی» در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ساعت ۴:۳۰ تا ۱۷: ۳۰ برگزار می‌شود.

 دومین نشست «کسب و کار دیجیتال و نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در بومی‌سازی فناوری چاپ» نیز روز یکشنیه ۱۰ شهریور ۹۸ از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در دانشگاه امیر کبیر برپا خواهد شد.



 سه‌شنبه ۱۲ شهریور۹۸ نیز نشست «ضرورت هم‌افزایی وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت و علوم، تحقیقات و فناوری از تهدید تا فرصت» از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
 روز چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ نیز نشستی تخصصی با عنوان «نقش صنعت چاپ در ایجاد فرصت‌های آموزشی برابر برای جوامع کم‌برخوردار» در کمیسیون ملی یونسکو از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برپا خواهد شد.

 نشست «صنعت چاپ، نوآوری و ارزش‌آفرینی برای تولید ملی و تامین مواد اولیه در شرایط تحریم» نیز در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، روز پنج‌شنبه ۱۴ شهریور۹۸  از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

 آخرین نشست نیز جمعه ۱۵ شهریور۹۸ با عنوان «چاپ سبز، محیط زیست و استانداردهای ملی و جهانی» در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد.

 بنا به اعلام رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران قرار است این نشست‌ها با حضور پیکشوستان صنعت چاپ، دولتمردان، نمایندگان مجلس و هیات مدیره تشکل‌های صنعت چاپ همچنین اعضای هیات علمی و پژوهشگران و دانشجویان برگزار شود.





از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید