در راهرو ۲۵ غرفه ۲۵:

ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگاه در سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران

ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگاه در سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران

آخرین دستاوردهای منتشرشده  پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  ارائه می‌شود.

به بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه، درنمایشگاه کتاب امسال بیش از ۱۵۰ عنوان از آثار منتشرشده پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در اختیار علاقه‌مندان و پژوهشگران فرهنگ و هنر قرار گرفته است.

غرفه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در شبستان، راهرو ۲۵ غرفه ۲۵ آمادگی میزبانی از پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر است.

«جامعه‌شناسی فوتبال در بافتی جهانی»، «تحلیل فرهنگی»، «پیوستاری در قرآن»، «مدل‌های فرهنگی»، «ایدئولوژی ، اتوپیا و سینما»، «از سیاستگذاری تا سنجش فرهنگی»، «جامعه‌شناسی بنیادگرایی»، «مبنا و فرجام اخلاق در اندیشه کانت»، «تمنای رفتن (بررسی میل به مهاجرت به خارج در میان ایرانیان)»، «در خانه برادر (بررسی وضعیت پناهندگان افغانستانی در ایران)»، «روان‌شناسی سیاسی»، «رسانه و سیاست در دنیای در حال جهانی‌شدن»، «موسیقی و مالکیت فکری»، «هزار و یک شب در سینمای قرن ۲۱»، «درآمدی بر جامعه‌شناسی مصرف»، «مجموعه جستارهایی در ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان»و «تا خداوند معراج‌ها(واکاوی ماهوی معراج در نگاشته‌ها و نگاره‌ها)» عناوین آثاری است که امسال برای اولین بار در نمایشگاه کتاب ارائه شده‌اند.


همچنین کتاب‌های «تکوین نهاد مرجعیت تقلید شیعه»، «مطالعه عصب‌شناختی سینما» و «دیالوگ دراماتیک در قرآن کریم» کتاب‌های تازه‌ای هستند که همزمان با نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات پژوهشگاه منتشر شده‌اند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب ۱۰ صبح تا ۸ شب است.





از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید