همزمان با هفته پژوهش

نشست خبری «پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال» برگزار می‌شود

نشست خبری «پانزدهمین جشنواره  پژوهش فرهنگی سال» برگزار می‌شود

نشست خبری «پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال»، همزمان با هفته پژوهش و با حضور دکتر محمد سلگی(رئيس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر جشنواره پانزدهم) روز ‌سه‌شنبه ۲۷ آذر ۹۷ ساعت ۱۱ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست که دکتر حسین دهقان (دبير علمی جشنواره) نیز حضور خواهد داشت برنامه‌های پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال تشریح خواهد شد.

گفتنی است پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف ارتقای «فرهنگ پژوهش» و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات، «پانزدهمين جشنواره پژوهش‌ فرهنگی سال» را برگزار و از پژوهشگران برتر حوزه فرهنگ و هنر تقدیر می‌کند.


برترین‌های «پژوهش فرهنگي سال» امسال در ۱۰ محور «مطالعات دین، آئین‌ها و مناسک»، «ابعاد اجتماعی فرهنگ و دین»، «مطالعات انتقادی فرهنگ»، «مطالعات هنری»، «سیاستگذاری فرهنگی»، «مطالعات رسانه»، «صنایع فرهنگی و رسانه‌اي»، «ابعاد فرهنگی مطالعات ادبی و زبان»، «ابعاد فرهنگی مطالعات علم و آموزش و پرورش» و «ابعاد فرهنگی مسائل زنان و جوانان» معرفی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این نشست خبری، از خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع‌رسانی پژوهش‌های فرهنگی نیز تقدیر خواهد شد.




از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید