٠٦ آذر ١٣٩٧
قابلیتهای گرافیک تعاملی در تبلیغات فرهنگی بررسی میشود
![قابلیتهای گرافیک تعاملی در تبلیغات فرهنگی بررسی میشود](https://www.ricac.ac.ir/uploads/thumbs/news/2019/01/750xauto_061119grafic taamoli.1 - 1.jpg)
نشست علمی «قابلیتهای گرافیک تعاملی در تبلیغات فرهنگی»، روز سهشنبه ۲۵ دی ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور دکتر خشایار قاضیزاده(استادیار دانشگاه شاهد) و فاطمه احسانفر(کارشناسارشد رشته گرافیک) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار میشود.
در این نشست، ضمن بحث پیرامون شیوههای اجرای آثار گرافیک تعاملی و نقش آنها در افزایش میزان اثرگذاری تبلیغات، نمونههایی از آثار این هنر در حوزه تبلیغات فرهنگی ارائه میشود. نظر به نوآوری، جذابیت و توان بالای تبلیغات تعاملی در امر فرهنگ، در این جلسه سخنرانان در صددند، راهکارهایی برای آموزش هنجارها و ارتقای سطح فرهنگ رفتاری جامعه از طریق این گونۀ هنری را مطرح کنند.
شرکت در این نشست برای عموم علاقهمندان آزاد است.
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید