کتاب «زن و چالش‌های جامعه» منتشر شد

کتاب «زن و چالش‌های جامعه» منتشر شد

کتاب «زن و چالش‌های جامعه: جستارهایی درباره مسائل زن و خانواده و جوان» به صورت مشترک از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شد.

این کتاب دهمین جلد از مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر» است که حاوی ۱۶ جستار از سخنان امام صدر در مسائل مربوط به زنان، جوانان و خانواده است. این جستارها توسط احمد ناظم، مجید مرادی، علی حجتی کرمانی و سیدعطاالله افتخاری ترجمه شده است.


مطالب منتشر شده در این کتاب به این شرح است: «زهرا فصلی از کتاب رسالت»، «زن در اسلام»، «زن و چالش‌های جامعه»، «اسلام به زن کرامت بخشید»، «زن و دین»، «زن عرب و پیکار برای رهایی»، «ازدواج مدنی»، «اسلام و خانواده در جامعه پیشرفته»، «نقش مادر و خانواده در شکل گیری شخصیت جوان»، «شیوه‌های تربیتی و مبادی دین»، «وجود طبقات در جامعه پذیرفتنی نیست»، «نقش دانشجویان در ساختن آینده یا سرنوشت»، «ایمان و جوان معاصر»، «فرقه گرایی و جوانان»، «جامعه ماده‌گرا و تباه شدن جوانان» و «ازدواج حضرت زهرا(س)»

این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه، ۲۷۵ صفحه و بهای ۲۴۵۰۰ تومان از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شده است.


از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید