٢٠ مرداد ١٣٩٧
شاخصهای تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری بررسی میشود
نشست تخصصی «بررسی و شناسایی شاخصهای تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری» روز دوشنبه 22 مرداد 97 ساعت 10 صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار میشود.
در این نشست، که به همت پژوهشکدۀ ارتباطات برگزار میشود، بهناز سیکارچی، دانشآموخته علوم ارتباطات اجتماعی، سخنرانی خواهد کرد.
«تعریف تبلیغ و تأثیر تبلیغات بر روی مخاطب»، «بررسی شاخصهای تبلیغات و شناسایی اولویتهای آن در حوزه دیداری و شنیداری»، و «تبیین قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور و ممنوعیتهای تبلیغاتی در این حوزه» از محورهای مورد بحث در این نشست خواهد بود.
حضور پژوهشگران و علاقهمندان در این نشست بلامانع است.
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید