با حضور استادان، مدیران و پژوهشگران سینمایی

سایت سینماداک رونمایی و بررسی می‌شود

سایت سینماداک رونمایی و بررسی می‌شود

سامانه مدیریت اطلاعات و اسناد تخصصی سینمای ایران(سینماداک) چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷ ساعت ۱۰:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، استادان، مدیران و پژوهشگران سینما رونمایی و بررسی می‌شود.

این سامانه که دستاورد کاربرد فناوری اطلاعات در خدمات مدیریت اطلاعات و اسناد تخصصی در سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری است، کار گردآوری، سازمان‌دهی،‌ و اشاعه اسناد علمی و تخصصی در سازمان سینمایی را برعهده دارد و تلاش می‌کند تا بیشترین داده‌های روزآمد علمی در حوزه سینمای ایران را در بر داشته باشد.

ایجاد زمینه برای تولید محتوا علمی در حوزه سینما؛ ایجاد یک نظام منسجم برای انتشار و ترویج آثار مناسب در حوزه سینمایی با هدف ارائه به مخاطبان؛ پشتیبانی مؤثر اطلاعاتی از پروژه‌های اساسی، و تحقیقات و تولیدات زیربنائی و نیز اندیشمندان و معرفي توان علمی سينماي ايران به داخل و خارج از کشور از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

در حال حاضر در این سامانه، گزارش‌ طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، مقالات همایش‌های علمی، مقالات نشریات ادواری، جشنواره‌ها، کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، پوسترها، فهرست سینماها و مشاهیر و پژوهشگران حوزه سینما نمایه شده است.

این سامانه به نشانی www.cinemadoc.ir  در دسترس پژوهشگران سینما قرار دارد.


از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید