با همکاری پژوهشگاه برگزار می‌شود:

دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی

دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی

دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده در دو بخش علمی - پژوهشی و تجربی - کاربردی، از ۱۲ تا ۱۴ آبان ۱۳۹۷ همزمان با روز فرهنگ عمومی و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در بخش علمی – پژوهشی، مقالات ارسالی، پس از داوری، در همایش ارائه خواهند شد. در بخش تجربی – کاربردی نیز، گزارش ایده‌ها، دستاوردها و تجارب در صورت تأیید کمیته علمی، گزارش ایده‌ها، دستاوردها و تجارب در قالب مقاله علمی تخصصی ارائه می‌شوند.

مقالات برتر این همایش ضمن ارائه در پانل‌های تخصصی، متناسب با کیفیت و امتیاز ارزیابی و نوع آن در نشریات علمی - پژوهشی و علمی - ترویجی منتشر خواهد شد. همچنین گزارش ایده‌ها، دستاوردها و تجارب برتر علاوه بر پوستر، در کارگاه‌های تخصصی همایش ارائه شده و به فراخور موضوع به نهادها و سازمان‌های سیاستگذار و حامی معرفی شده و در نشریات علمی - تخصصی معرفی خواهد شد.

اولویت‌های مورد تأکید برای ارائه مقاله و گزارش‌های کاربردی هم شامل رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه ای و رسانه‌های جمعی است. نویسندگان مقالات برگزیده نیز به عضویت فعال انجمن‌های سواد رسانه ای ایران و مدیریت دانش ایران درخواهند آمد.


آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات: چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ است.

توانمندسازی، سبک زندگی، آموزش و دین و اخلاق، موضوعات و محورهای بخش علمی - پژوهشی این همایش است.

موضوعات و محورهای بخش تجربی - کاربردی همایش نیز عبارت است از: تجربه نگاری‌های حوزه سواد رسانه ای و اطلاعاتی بر اساس موضوعات و محورهای بخش علمی – پژوهشی، تولیدات رسانه ای (مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن، بازی‌های رایانه ای و ...) در حوزه سواد رسانه ای و اطلاعاتی و تولیدات هنری (پوستر، اینفوگرافی و ...) در حوزه سواد رسانه ای و اطلاعاتی.

برگزاری  کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تجربه نگاری، میزگردهای علمی و نمایشگاه دستاوردهای حرفه ای از دیگر برنامه‌های دومینهمایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی است.

پژوهشگران برای ارسال آثار خود می‌توانند از طریق پورتال همایش به نشانی mliteracy.saramad.ir اقدام کنند.

برای دریافت متن کامل فراخوان اینجاکلیلک کنید.




از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید