با همکاری پژوهشگاه

همایش «آرمان‌شهر رضوی» برگزار می‌شود

همایش «آرمان‌شهر رضوی» برگزار می‌شود

همایش علمی- پژوهشی «آرمان شهر رضوی» از مجموعه برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اراک، با همکاری بنیاد بین‌‌المللی امام رضا (علیه السلام) و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، تولید آثار علمی و پژوهشی با موضوع جشنواره، گسترش فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با سیره ائمه معصومین (علیه السلام) و گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره و معارف امام رضا (علیه السلام) و امام موسی بن جعفر (علیه السلام) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار از اهداف برگزاری همایش ملی «آرمان شهر رضوی» است.


 چگونگی نهادینه‌شدن درک متقابل میان حاکمیت و مردم با تمسک به سیره اخلاقی و عملی امام رضا (علیه السلام) و امام موسی بن جعفر (علیه السلام) ازمحورهای اصلی همایش ملی «آرمان شهر رضوی» است.

سبک زندگی در آرمانشهر رضوی با تکیه بر وضعیت مبلمان و معماری شهریامروز ایران و نسبت آن با آرمانشهر رضوی به عنوان موضوع ویژه این جشنواره معرفی شده است.

 مهلت ارسال مقالات تا ۵ تیر ۹۷ و تاریخ برگزاری اختتامیه همایش علمی-پژوهشی «آرمان شهر رضوی» چهارشنبه ۲۷ تیر سال جاری اعلام شده است.

 علاقه‌مندان برای ارسال مقالات، دریافت فراخوان همایش و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.shamstoos.ir مراجعه کنند.




از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید