با همکاری بنیاد سینمایی فارابی

کتاب «بازاریابی فیلم» نقد می‌شود

کتاب «بازاریابی فیلم» نقد می‌شود

کتاب «بازاریابی فیلم»، نوشته فینولا کریگان، استاد دانشگاه بیرمنگام، که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه و منتشر شده است، روز سه‌شنبه سوم بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶ در بنیاد سینمایی فارابی نقد و بررسی می‌شود. در این برنامه، دکتر محمدعلی حسین‌نژاد (تهیه‌کننده سینما)،شیوا مقانلو (نویسنده، مترجم و پژوهشگر سینما)، رامتین شهبازی (نویسنده و منتقد فیلم) به همراه محمد سروی‌زرگر (مترجم کتاب) سخنرانی خواهند کرد.

کتاب «بازاریابی فیلم»، از جمله معدود آثاری است که تلاش کرده تادر چارچوب ادبیات حوزه  بازاریابی به موضوع «بازاریابی فیلم» در سطحی جهانی و بین‌المللی بپردازد. این کتاب در قیاس با آثار منتشرشده در حوزه «بازاریابی فیلم»،که عمدتاً فقط به بازار فیلم در سطح ملی یا حداکثر هالیوود محدود شده‌اند، جایگاه منحصربه‌‌فردی دارد.

«چیستی بازاریابی»، «سرچشمه‌ها و تطورات صنعت فیلم»، «توسعه و تحقیق بازار در صنعت فیلم»، «ملاحظات ساختاری و بازاریابی فیلم»، «آمیزه بازاریابی فیلم»، «انتخاب فیلم توسط مصرف‌کننده»، «مصالح اولیه بازاریابی فیلم»، «تقویم بازاریابی فیلم»، «بازاریابی اجتماعی و فیلم» و «تأثیر فناوری بر روی بازاریابی فیلم» عناوین ده فصل این کتاب است.

از پژوهشگران و علاقه‌مندان سینمای ایران دعوت می‌شود در این برنامه حضور به‌هم رسانند. 

آدرس بنیاد سینمایی فارابی: خیابان سی تیر، نرسیده به تقاطع جمهوری، شماره ۵۹ 





از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید