آغاز ثبت نام کارگاه آموزشی:

مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی

مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در نظر دارد کارگاه آموزشی «مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی» را به مدت یک روز برگزار کند. مدرس این کارگاه آموزشی دکتر ایوب نازی، دکترای دانشگاه شهید چمران در رشته علم اطلاعات، گرایش بازیابی اطلاعات و مدرس حوزه راهبردهای جستجو در منابع رایگان اینترنت برای انجام پژوهش‌های علمی است.

زمان برگزاری این کارگاه شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۰ الی ۱۵ در نظر گرفته شده و اطلاعات مربوط به این دوره آموزشی در جدول زیر آورده شده است:


مهلت ثبت نام

۶ لغایت ۱۴ آذر ماه

هزینه ثبت نام

برای اعضای هیات علمی و دانشجویان: ۵۰۰۰۰۰  ریال

برای متقاضیان عادی: ۷۰۰۰۰۰ریال

راه های ثبت نام 

حضوری: با حضور در محل پژوهشگاه به آدرس پایین‌تر از میدان ولیعصر، ابتدای خیابان دمشق، شماره ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، واحد ارتباطات پژوهشی

تلفنی: تماس با شماره مستقیم ۸۸۹۱۹۱۷۶-۸۸۹۱۹۱۷۹، واحد ارتباطات پژوهشی

اینترنتی: با ارسال درخواست به ایمیل info@ricac.ac.ir

زمان برگزاری

۱۸ آذر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۵ 

مکان برگزاری

پایین‌تر از میدان ولیعصر، ابتدای خیابان دمشق، شماره ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات



متقاضیان حضور در کارگاه آموزشی «مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی» مبالغ تعیین شده در جدول بالا را به شماره حساب: ۴۹۰۵۵۸۳۰۰۰ بانک ملت، شعبه خیابان دمشق، به نام انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واریز نمایند و رسید آن را به صورت حضوری یا از طریق ایمیل ارسال نمایند.

همچنین متقاضیانی که عضو هیات علمی یا دانشجو هستند در زمان تحویل فیش به صورت حضوری کارت شناسایی علمی (کارت اعضای هیات علمی، کارت دانشجویی) خود را همراه داشته یا تصویر آن را از طریق ایمیل ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، بخشی از هزینه دریافت شده صرف ناهار شرکت کنندگان در کارگاه می شود.

از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید