به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شود:

معرفی برترين‌‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی برترين‌‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به منظور ارج نهادن به امر پژوهش و در راستای تجليل از پژوهشگران و پژوهش‌های فرهنگی برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «برترين‌های پژوهش فرهنگی» در سطح این وزارتخانه در هفته پژوهش معرفی می‌شوند. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از كليه ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و نيز معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراكز وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت می نماید تا آثار پژوهشی برتر خود در دو سال اخیر و کارنامک پژوهشگران برگزیده را به دبيرخانه بزرگداشت هفته پژوهش واقع در پژوهشگاه ارسال کنند.

آثار ارسالی باید در زمینه مرتبط با فعاليت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند. قالب این آثار می تواند طرح‌پژوهشی، پايان‌نامه دکتری و کتاب باشد. آثار آسيب‌شناسانه، کاربردی و شامل ارائه راهکار در اولويت‌ قرار دارند. شناسایی پژوهش‌های برتر فرهنگی و هنری به‌منظور اتخاذ تدابير لازم برای كاربست يافته‌‌های اين پژوهش‌ها، مهمترین هدف برگزاری برنامه معرفی «برترين‌‌های پژوهش فرهنگی» است. زمينه‌سازی براي تجاري‏سازی دستاوردهای پژوهشی حوزه فرهنگ و هنر از دیگر اهداف این برنامه است. همچنین مهلت ارسال آثار و معرفی پژوهشگر برتر، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ در نظر گرفته شده است.

مراسم معرفی «برترين‌‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» هفته آخر آذر ۱۳۹۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 





از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید