نشست «احیا نظام کهن استاد و شاگردی در آموزش هنر» برگزار می‌شود

نشست «احیا نظام کهن استاد و شاگردی در آموزش هنر» برگزار می‌شود

نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های پایا هنر از سوی پژوهشکده هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

این نشست با عنوان «احیا نظام کهن استاد و شاگردی در آموزش هنر» شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور ندا سیفی «پژوهشگر و مدرس دانشگاه» و دبیری هادی بابایی فلاح (رئیس پژوهشکده هنر پژوهشگاه) برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به نشانی پژوهشگاه واقع در خیابان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹ مراجعه یا از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/art به‌صورت برخط در برنامه شرکت کنند.

ندا سیفی دانش‌آموخته رشته هنرهای اسلامی است. وی علاوه بر کارهای پژوهشی و آموزشی، سابقه تصدی معاونت پژوهشی دانشگاه هنرهای ایرانی اسلامی فرشچیان را نیز داشته است. رساله دکتری ایشان «پژوهشی در امکان احیاء نظام استاد- شاگردی در آموزش هنر ایرانی- اسلامی در عصر حاضر» نام دارد. سیفی در این نشست، هفت سال بعد از دفاع از رساله‌اش، به بازخوانی یافته‌های آن خواهد پرداخت.

پایاهنر عنوان سلسله جلساتی برای بازخوانی پایان‌نامه‌های موفق کارشناسی ارشد و دکتری رشته هنر است. تحقیقاتی که یافته‌های قابل تعمیم به اهداف بلند و کوتاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند. این تحقیقات دانشگاهی، با هدف کاربردی‌شدن و کمک به اهداف راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نویسندگان آنها مورد بازخوانی قرار خواهند گرفت.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید