بیست‌وششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی برگزار می‌کند

بیست‌وششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی برگزار می‌کند

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، بنا بر این فراخوان، دانشجویان مولف و مترجم فرصت دارند تا ۳۱ خرداد سال ۹۸ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی ارسال کنند. این جشنواره هر ساله همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان و شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه برگزار می‌شود.

موضوع ویژه بیست و ششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، به «مطالعات رسانه» و «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل»، «فرهنگ عمومی و آسیب‌های اجتماعی» و «اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی» اختصاص دارد. بر اساس این فراخوان، دانشجویان تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب مقاطع تحصیلی سطح ۲ و ۳ می‌توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذکرشده در سایت جهاد دانشگاهی، در شش گروه اصلی شامل فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم‌پزشکی و دامپزشکی، هنر و معماری و بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی به آدرس  www.isba.ir، دو نسخه از اصل اثر را به همراه فرم ثبت نام اینترنتی به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره در تهران،‌ خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک۷۲، صندوق پستی: ۱۱۶۳-۱۳۱۴۵ سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی ارسال کنند.


منبع اصلی خبر


از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید