قابلیت‌‏های گرافیک تعاملی در تبلیغات فرهنگی بررسی می‌شود

قابلیت‌‏های گرافیک تعاملی در تبلیغات فرهنگی بررسی  می‌شود

نشست علمی «قابلیت‏‌های گرافیک تعاملی در تبلیغات فرهنگی»، روز سه‌‏شنبه ۲۵ دی ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور دکتر خشایار قاضی‏زاده(استادیار دانشگاه شاهد) و فاطمه احسان‌‏فر(کارشناس‌‏ارشد رشته گرافیک) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‏‌شود.

در این نشست، ضمن بحث پیرامون شیوه‌های اجرای آثار گرافیک تعاملی و نقش آنها در افزایش میزان اثرگذاری تبلیغات، نمونه‌‏هایی از آثار این هنر در حوزه تبلیغات فرهنگی ارائه می‏‌شود. نظر به نوآوری، جذابیت و توان بالای تبلیغات تعاملی در امر فرهنگ، در این جلسه سخنرانان در صددند، راهکارهایی برای آموزش هنجارها و ارتقای سطح فرهنگ رفتاری جامعه از طریق این گونۀ هنری را مطرح کنند.


شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌‏مندان آزاد است.




از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید