تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه و بنیاد امام رضا(ع) به امضاء رسید

تفاهمنامه  همکاری میان پژوهشگاه و بنیاد امام رضا(ع) به امضاء رسید

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه و «بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)» با هدف توسعه همكاری‌های علمی و پژوهشی و بهره‌مندی از امكانات و توانمندی‌های دو مجموعه به امضا رسید.

بنابراین گزارش، در نشست مشترک میان دکتر محمد سلگی، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مهندس محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، که 9 مهر 97 در پژوهشگاه برگزار شد، دو طرف بر همکاری متقابل در طراحي، نظارت و اجراي طرح‌هاي پژوهشي در حوزه معارف رضوی، مشارکت در برگزاري نشست‌های تخصصی و همایش‌های ملی و بین‌المللی سالانه و دوره‌ای، و نیز همکاری در تألیف، نقد، بازنگری و انتشار کتب و نشریات علمی – پژوهشی، تأکید کردند.

دکتر سلگی در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری پژوهشی پژوهشگاه با بنیاد امام رضا(ع)، به تجربه پژوهشگاه در برگزاری جشنواره‌های پژوهشی و نیز حمایت از آثار برتر پژوهشی اشاره کرد و افزود: در قالب تفاهمنامه همکاری، آماده مشارکت در نظارت و اجرای طرح‌های مشترک به‌ویژه در حوزه فرهنگ رضوی هستیم.

مهندس برازش نیز ضمن اشاره به فعالیت‌های بنیاد امام رضا(ع)، به موضوع حمایت از پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری با موضوع رضوی پرداخت و افزود: تلاش می‌کنیم تا کتابشناسی آثار پژوهشی با موضوع رضوی و نیز حمایت از پایان‌‌نامه‌های رضوی را با همکاری و مشارکت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام دهیم.

در پایان این دیدار، تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) به امضای رووسای دو طرف رسید. براساس این تفاهنامه، معاونان پژوهشی این دو مجموعه به‌عنوان نمایندگان دو طرف مسئول نظارت، ارزيابی و حسن اجرای مفاد این تفاهمنامه معرفی شدند.



از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید