نشست تخصصی «بازارهای نوپدید رسانه‌ای» برگزار می‏‌شود

نشست تخصصی «بازارهای نوپدید رسانه‌ای» برگزار می‏‌شود

نشست تخصصی «بازارهای نوپدید رسانه‌‏ای» با سخنرانی امیر مختاری، پژوهشگر رسانه، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه‎شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‏‌شود.

«شکل‌گیری بازارهای نوپدید رسانه‌ای»، «دگرگونی در مفهوم‌های راهبردی و رقابتی» و «پیاده‌سازی مدل دلتا در بازارهای نوپدید رسانه‌ای» از محورهای مورد بحث در این نشست خواهد بود. 


از پژوهشگران و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت می‌شود.



از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید