شاخص‌‏های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری بررسی می‌شود

شاخص‌‏های تبلیغات در حوزه دیداری  و شنیداری بررسی می‌شود

نشست تخصصی «بررسی و شناسایی  شاخص‏‌های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری» روز دوشنبه 22 مرداد 97 ساعت 10 صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‏‌شود.

در این نشست، که به همت پژوهشکدۀ ارتباطات برگزار می‌شود، بهناز سیکارچی، دانش‌‏آموخته علوم ارتباطات اجتماعی، سخنرانی خواهد کرد.

«تعریف تبلیغ و تأثیر تبلیغات بر روی مخاطب»، «بررسی شاخص‏های تبلیغات و شناسایی اولویت‏های آن در حوزه دیداری و شنیداری»، و «تبیین قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور و ممنوعیت‏های تبلیغاتی در این حوزه» از محورهای مورد بحث در این نشست خواهد بود.

 حضور پژوهشگران و علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.



از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید