٢٦ تير ١٣٩٧
پس از تصویب در شورای پژوهشگاه پژوهشگاه
اولويتهای پژوهشی «پژوهشکده ارتباطات» اعلام شد
اولويتها و برنامههای پژوهشی «پژوهشکده ارتباطات» پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات پس از تصویب در شورای پژوهشی پژوهشگاه اعلام شد.
این اولویتها در ۱۰ محور به این شرح تعریف شده است:
«ارتباطات مدرن و بازیهای رایانهای به عنوان وسیله ارتباطی جدید»، «سیاستگذاری و مدیریت ارتباطات و رسانههای جدید»، «آیندهنگاری ارتباطات شامل: مخاطبان، رسانهها،تولیدات و محتوا و تغییرات تکنولوژی ارتباطی»، «ارتباطات و برندسازی»، «اخلاق ارتباطات و سواد ارتباطات»، «ارتباطات میانفرهنگی و فلسفه ارتباطات»، «ارتباطات سلامت و نقش رسانهها در بهبود معضلات زیستی – اجتماعی»، «ارتباطات سیاسی و رسانه»، «ارتباطات راهبردی» و «ماده ۱۴ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز»
برای دریافت اولويتها و برنامههای پژوهشی «پژوهشکده ارتباطات» اینجا کلیک کنید.
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید