ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگاه در سی امين نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگاه در سی امين نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات که در قالب کتاب منتشر شده است، در سی‌امين نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه خواهد شد. در نمایشگاه کتاب امسال، بیش از ۷۶ عنوان اثر پژوهشی منتشر شده از سوی انتشارات پژوهشگاه در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«مسائل اجتماعی»، «در خانه؛ انسان‌شناسی فضای خانگی»، «مدیریت توحش»، «مسئله فساد»، «دو راهی‌های اجتماعی»، «حقوق فرهنگی در ایران و اسناد بین‌الملل»، «انبیا در سوگ»، «موسیقی زبان قرآن»، «شناخت پوشاک ایرانی زنان»، «جامعه‌شناسی هنر»، «نمایش مصرف در سینمای ایران»، «هنرهای تزئینی رو به زوال»، «آثار حقوقی فضای مجازی»، «موانع رشد وتوسعه بیمه آثارهنری»، «همشناسی فرهنگی الگوی قرآنی ارتباطات میان فرهنگی»، «فرآیند تحول امر ایلی به امر قومی در ایران»، «تحصیل در آن سوی مرزها»، «فرهنگ جهاد وشهادت»، «جامعه‌شناسی خودمانی و شرق‌شناسی» و «نوربرت الیاس و تحلیل تمدنی» از جمله عناوین آثار منتشر شده پژوهشگاه است که در نمایشگاه کتاب امسال در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ۹۶ در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

غرفه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در سالن اول (A2)، راهرو ۴، شماره ۳۷۰  از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای پژوهشگران و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی است.



تهیه خبر: م. اسدزاده


مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید