١٢ آبان ١٣٩٥
متن کامل کتاب «آیندهنگاری رسانهها» در دسترس قرار گرفت
![متن کامل کتاب «آیندهنگاری رسانهها» در دسترس قرار گرفت](https://www.ricac.ac.ir/uploads/thumbs/news/2016/11/750xauto_112438ayanenegary rasaneh.1.jpg)
کتاب«آیندهنگاری رسانهها»حاصل برگزاری پنج نشست تخصصی درباره رسانههاست که به اهتمام دکتر عبدالله بیچرانلو تدوین شده است؛ این مجموعه با نظرداشتی به تغییرات رسانههای گوناگون، ضمن بحث درباره رسانه کتاب به عنوان «دیرینترین رسانه» و تحولات آن تحت تأثیر دیجیتالی شدن، آغاز شده و پس از آن تحولات رسانههای الکترونیکی رادیو و تلویزیون را در جهان و ایران بررسی کرده است.
در ادامه، دربارۀ رسانه دیرپا اما بسیارمتاثر از فضای فناوری اطلاعات یعنی «خبرگزاری» بحث کرده است. سرانجام با توجه به تشدید فعالیت شبکههای اجتماعی که با ظهور گوگلپلاس به نقطۀ عطفی رسیدهاند، به بحث درباره رسانههای مجازی و به ویژه آیندهنگاری آن پس از ظهور گوگلپلاس پرداخته است.
برای دریافت متن کامل کتاب اینجا کلیک کنید.
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید