متن کامل کتاب«پ‍ژوه‍ش‍ن‍ام‍ه‌ ف‍ره‍ن‍گ‌ و ک‍ارآف‍ری‍ن‍ی» در دسترس قرار گرفت

متن کامل کتاب«پ‍ژوه‍ش‍ن‍ام‍ه‌ ف‍ره‍ن‍گ‌ و ک‍ارآف‍ری‍ن‍ی» در دسترس قرار گرفت

متن کامل کتاب «پ‍ژوه‍ش‍ن‍ام‍ه‌ ف‍ره‍ن‍گ‌ و ک‍ارآف‍ری‍ن‍ی» اثر دکتر علی ملک‌پور و از دستاوردهای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در دسترس قرار گرفت.

ای‍ن‌ کتاب ت‍ل‍ف‍ی‍ق‌ س‍ه‌ طرح‌ پ‍ژوه‍ش‍ی‌ اس‍ت: ۱. ب‍ررس‍ی‌ رون‍دک‍ارآف‍ری‍ن‍ی‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ ای‍ران‌ در ده‍ه‌ هفتاد شمسی، ۲. ب‍ررس‍ی‌ ن‍ق‍ش‌ م‍طب‍وع‍ات‌ در ت‍روی‍ج‌ ک‍ارآف‍ری‍ن‍ی‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ در ای‍ران و ۳. ب‍ررس‍ی‌ ع‍وام‍ل‌ ف‍ردی‌ و م‍ح‍ی‍طی‌ م‍وث‍ر در ب‍ه‍ره‌ب‍رداری‌ از ف‍رص‍ت‌‌ه‍ای‌ ک‍ارآف‍ری‍ن‍ی‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌.

م‍ش‍خ‍ص‌ ش‍دن‌ س‍م‍ت‌ و س‍وی‌ آت‍ی‌ پ‍ژوه‍ش‌‌ه‍ای‌ م‍رت‍ب‍ط ب‍ا ف‍ره‍ن‍گ‌ و ک‍ارآف‍ری‍ن‍ی‌ و ت‍وص‍ی‍ه‌ راه‍ک‍اره‍ای‍ی‌ ب‍رای‌ ل‍ح‍اظ ش‍دن‌ در ب‍رن‍ام‍ه‌ه‍ا و س‍ی‍اس‍ت‌‌ه‍ای‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ ک‍ش‍ور از اهداف اجرای این طرح پژوهشی بوده است.

‌نویسنده در ف‍ص‍ل‌ اول‌ این ک‍ت‍اب‌ ب‍ه‌ طرح‌ م‍وض‍وع‌ و ک‍ل‍ی‍ات‌ پ‍رداخ‍ت‍ه است؛ در ف‍ص‍ل‌ دوم‌، ف‍ره‍ن‍گ‌ و ک‍ارآف‍ری‍ن‍ی‌ و ارت‍ب‍اط آن‌ ب‍ا م‍طب‍وع‍ات‌ و م‍ح‍ی‍ط و اف‍راد و س‍ای‍ر ع‍وام‍ل‌ را ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ و ب‍ررس‍ی‌ و در ف‍ص‍ل‌ س‍وم‌ ج‍م‍ع‌ب‍ن‍دی‌ ک‍ل‍ی‌ را ارائ‍ه‌ ک‍رده‌ اس‍ت‌؛ ‌ پژوهشگر در فصل چهارم نیز ب‍ه‌ ارائ‍ه‌ راه‍ک‍اره‍ای‍ی‌ ب‍رای‌ ت‍وس‍ع‍ه‌ ک‍ارآف‍ری‍ن‍ی‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ پ‍رداخ‍ت‍ه‌ اس‍ت‌.

برای دریافت  متن کامل کتاب اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید