٢٤ شهريور ١٣٩٧
فعالیتهای پژوهشی پژوهشکده ارتباطات در سال ۱۳۹۷
طرحهای خاتمه یافته:
- طرح «تحلیل عوامل موثر بر توسعه صنعت بازی کشور با رویکرد سیستم دینامیک و ارائه راهکارهای بهبود»، مجری: دکتر حامد شکوری
- طرح «رویارویی عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران در عراق جدید با تاکید بر امنیت فرهنگی»، مجری: دکتر توحید محرمی
- طرح «آینده پژوهی دولت و رسانه»، مجری: دکتر محمدمهدی مظاهری
طرحهای در حال اجرا:
- طرح «شناسایی رهبران کلیدی افکار در رسانههای اجتماعی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعی: مطالعة موردی اینستاگرام»، مجری: حامد طالبیان
- مجموعه مقالات «ارتباطات صدرایی»، مجری: دکتر ظهیر احمدی
- طرح «آسیبشناسی جشنوارههای فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره مطبوعات»، مجری: محبت الله زارع
ترجمههای خاتمه یافته:
- کتاب «رسانه و سیاست در دنیایی جهانی شده»، مترجم: محسن گودرزی
- کتاب «ارتباطات ميان فرهنگي در متن»، مترجم: حمیدرضا نجفی
- کتاب «روانشناسی ارتباطات و اقناع»، مترجم: دکتر محمدمهدی فتورهچی
ترجمههای در حال اجرا:
- کتاب «پردازش نظری ارتباطات: خوانش هایی در میان سنت ها»، مترجم: دکتر محسن بدره
- کتاب «مقایسۀ نظامهای رسانهای فراسوی جهان غرب»، مترجم: دکتر سیدجمالالدین اکبرزاده جهرمی
- کتاب «رسانههای اجتماعی: خوانش انتقادی»، مترجم: دکتر حسین بصیریان جهرمی
- کتاب «بازفهم توسعه در عصر اطلاعات جهانی»، مترجم: مجتبی قلی پور
نشستهای برگزارشده:
- نشست تخصصی «نقش فرهنگ در سیاستگذاری فناوری: تحلیل لایهای علتها»، سخنران: حامد طالبیان، تاریخ برگزاری: 2/2/97
- نشست تخصصی «چیستی ارتباطات راهبردی و کاربردهای آن»، سخنران: دکتر حسن خجسته و دکتر توحید محرمی ، تاریخ برگزاری: 17/2/97
- نشست تخصصی «مدیریت تبلیغات رسانهای داعش»، سخنران: سیده زهرا کاظمی گودرزی، تاریخ برگزاری: 7/5/97
- نشست تخصصی «بررسی و شناسایی شاخصهای تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری»، سخنران: بهناز سیکارچی، تاریخ برگزاری: 22/5/97
- نشست تخصصی «اعتبارسنجی اطلاعات وب؛ از مفهوم تا مدل»، سخنران: دکتر حمید کشاورز، تاریخ برگزاری: 18/6/97
پایان نامه های حمایت شده:
- پایان نامه دکتری «طراحی و تبیین مدل ارزیابی باورپذیري اطلاعات در محیط وب: مطالعه دانشجویان دانشگاههاي برتر کشور»، دانشجو: دکتر حمید کشاورز
- پایان نامه دکتری «بررسی سازوکار انتشار نوآوری در شبکههای اجتماعی: تصحیح زمینه های یافتاری»، دانشجو: دکتر محمد حسینی مقدم
- پایان نامه کارشناسی ارشد «تحلیل استراتژیک بازارهای نوپدید رسانه ای ایران بر اساس مدل دلتا»، دانشجو: امیر مختاری
- پایان نامه کارشناسی ارشد «قابليتهاي بازيوارسازی در افزایش درگيري مخاطبان با رسانه: مطالعه موردی آیپیتیوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران»، دانشجو: کیانوش کریمی
مطالب مرتبط
٠٦ ارديبهشت ١٣٩٩
رزومه دکتر زهرا عبدالله
١٧ دي ١٣٩٨
روانپریشها
١٧ دي ١٣٩٨
روانآزار
١٧ دي ١٣٩٨
رفاه
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید